Najčastejšie otázky

Ako dlho budem čakať na tovar?

  • Ak je tovar na našom sklade zásielku budeme expedovať okamžite po spracovaní Vašej objednávky. Balíček obdržíte od 1 do 2 pracovných dní.
  • Ak tovar nie je na sklade, objednávame ho z externého skladu. V tomto prípade  zásielku obdržíte od 5 do 10 pracovných dní.

 

Koľko budem platiť za doručenie?

  • V rámci Slovenska pri platbe prevodom na účet predajcu účtujeme poštovné  1,50 € ! (preprava 1-2 dní)
  • V rámci Slovenska pri platbe dobierkou účtujeme poštovné 3,5 €. (preprava 1-2 dní)
  • Do Českej Republiky zasielame len po platbe prevodom na náš účet a účtujeme poštovné 8,50 €. (preprava 3-5 dní)
  • Do ostatných členských štátov EU zasielame len po platbe prevodom na náš účet a účtujeme poštovné 10,00 €. (preprava 4-8 dní)

 

Čo mám robiť ak chcem tovar reklamovať?

  • Najskôr vyplnte reklamačný formulár v ktorom popíšete dôvod Vašej reklamácie. Vyplnený formulár nám spolu s tovarom zašlite na našu adresu: Nilas s.r.o., Slavomir Spiegelhalter,  Tajovského 2600/8, 058 01 Poprad. Vašu reklamáciu sme povinný posúdiť do 30 dní. Spravidla to vybavíme oveľa skôr (cca 2 - 5 dní). Rozhodnutie obdržíte elektronickou, alebo písomnou formou (podľa dohody).

 

Ako zistím ktoré produkty sú skladom?

  • Pri každom detailnom popise produktu je viditelným písmom znázornená dostupnosť tovaru.

 

Tovar mi nevyhovuje a chcem požiadať o výmenu/vrátenie peňazí

  • Ak sa stane, že sa rozhodnete zakúpený tovar vymeniť, resp. vrátiť bezdôvodne, môžete tak učiniť do 30 dní od prevzatia tovaru. Najskôr vyplnte reklamačný formulár a pošlite nám ho s tovarom. Nepoškodený a nepoužitý tovar Vám radi vymeníme, resp. vrátime hotovosť prevodom na Váš účet. Pozor! Takto vrátený, alebo vymenený tovar musí byť v stave v akom ste balíček od nás prevzali.

 

Ako zistím v akom štádiu sa nachádza moja objednávka?

  • Aktuálne informácie o Vašej objednávke si môžete zistiť po prihlásení sa do Vášho osobného konta (účtu).

 

Zasielate tovar aj do Českej republiky?

  •  Áno, samozrejme. Do ČR a ostatných EU krajín posielame až po platbe prevodom na náš účet. Poštovné je v tomto prípade: Česká Republika 8,50 €. Ostatné krajiny EU 10,00 €.

 

Neviem urobiť objednávku prostredníctvom Vášho objednávacieho systému.

  • Objednať si môžete aj telefonicky na tel. č. 0948 004 177 počas pracovných dní od 9:00 do 16:00, alebo kedykoľvek emailom: info@crossbody.sk

Obrázok

Čo náš zákazník povedal?
Kabelka shopper / taška cez plece sivá/hnedá
09/23/2021 - 16:22
Zuzana
Pekná + praktická a zdá sa že aj veľmi kvalitná taška. Ďakujem za dodanie a darček :) Maximálna spokojnosť, odporúčam. Zuzka
Kožená dámska kabelka cez plece Tuscany "Madeison du Roi" tmavohnedá
09/07/2021 - 17:41
Lenka
ďakujem za krásnu kabelku, som maximálne spokojná